De jutjar a prendre consciència

Aquesta setmana a una sessió de la Xarxa d’innovació d’escoles de Primària del Vallès Occidental que està intentar avançar en la concepció de l’avaluació vam fer un resum del camí que es vol recórrer i ens va quedar aquest esquema.

img_20180124_124511.jpg

Què us sembla? Podem aconseguir una avaluació que sigui gratificant per l’alumne i pel mestre? Podem de retruc aconseguir que l’estada a l’escola sigui més gratificant, que aprendre sigui gratificant?

Segurament com deia Philippe Perrenoud si toquem l’avaluació ho hem de canviar tot!
(què ensenyar, com fer la gestió de l’aula, com seqüenciar els aprenentatges, com promoure’ls, com plantejar la relació amb les famílies…), però això seria tema per un altre post…

2 thoughts on “De jutjar a prendre consciència

Add yours

Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.

Up ↑